Re: konfiguracja Bluesoleil dla telefonu GSM

Autor: MATEOh <mateusz-hyndle_at_o2.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 13:45:19 MET

> Ja mam taki sam zestaw i u mnie wszystko dziala
> Czy zainstalowales zgodnie z zaleceniami - tzn najpierw
> sterowniki - pozniej restart kompa - na koniec wlozyles
> klucz usb.
> Jak telefon sie sparowal klikasz na nieg i sprawszasz jakie uslugi ma
> dostępne - czy to ci dziala?
> pozdr

telefon dal sie sparowac i ustalilem 4-cyfrowe haslo dostepowe dla obydwu
odbiornikow ale niestety zadnych uslug nie qwykrywa... co jest dla mnie
dziwne to to ze w bluesoleil nie wyswietla mi przy urzadzeniu "MATEOh-K700i"
(taka jest nazwa BT mojego telefonu) tylko adres BT...
Probowalem na widcommie ale tam to juz wogole nic nie chwyta...

pozdr.