Re: FAT+FAT32 jak to scalić ???

Autor: kariz <karizz_at_wp.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 00:13:45 MET

Zgadza się, wywaliłem wszystkie dane z dysków,usunąłem partycje najpierw
jedną potem drugą, wrzuciłem hasło "stwórz partycję" jako sumę i nacisnąłem
przycisk "zastosuj"-to znowu pojawia się info że te operacje są niewykonalne
w tej wersji PartitionMagic8.Może trzeba sformatować najpierw dyski ???
Nie wiem co jest grane
pzdr
kariz