Re: Chieftec kuleje?

Autor: offca <off_wyt_nij_to_ca__at_pocz.on.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 17:13:54 MET

> Dobra, dobra.Lepiej napisz co tam wymierzyles, bo mam zdaje sie taki sam
> zasilacz wiec chetnie bym wiedzial czego sie po nim spodziewac. Az chyba
> tez go potraktuje miernikiem w wolnej chwili - choc akurat sprzet dziala
> mi powalajaco stabilnie ostatnio.
Miernik wskazuje 3,44V przy pełnym obciążeniu... Zdziwiło mnie to bo bios
jak i hmonitor pokazywały w ciągu ostatnich 2-3 tygodni napięcia od 3,02 do
3,08V...
Po pomiarze spojrzałem na hmonitor i... pokazuje 3,33V (czyli tyle ile
pokazywał jak go kupiłem)...
testuje go właśnie i wahania pomiędzy idle a full load to 0,01V... Nie mam
pojęcia o co chodzi...

> p.s. moj znajomy mial podobne objawy w kompie, tzn. zimny komp sie wieszal
> zaraz po uruchomieniu albo przynajmniej wywalal komunikaty o bledach (w
> WinXP). Ale jesli troche popracowal i sie "rozgrzal" a potem zostal
> wylaczony i wlaczony to wszystko dzialalo juz dobrze. Testy pamieci niby
> nic nie wykazaly, ale... wymiana modulu pamieci zdaje sie problem
> rozwiazala.
a testowal memtest'em? conajmniej kilka godzin?

> p.p.s. u siebie w kompie (z tym samym modelem zasilacza co Twoj) mialem za
> to niezla zabawe. Otoz wywalalo mi od czasu do czasu niebieski ekran z
> tekstem o powaznym bledzie i ze komputer zostanie wylaczony, aby zapobiec
> uszkodzenie sprzetu. Tez mysalem, ze to zasilacz, ale... po przeniesieniu
> komputera do innego pokoju i podpiecie do innego gniazda zasilania (tym
> razem z 3 bolcami) objawy ustaly.
ja mam kompa uziemionego do kaloryfera ;-)

pzdr