Re: Chieftec kuleje?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 16:47:39 MET

> i dzięki za pomoc

Dobra, dobra.Lepiej napisz co tam wymierzyles, bo mam zdaje sie taki sam
zasilacz wiec chetnie bym wiedzial czego sie po nim spodziewac. Az chyba tez
go potraktuje miernikiem w wolnej chwili - choc akurat sprzet dziala mi
powalajaco stabilnie ostatnio.

p.s. moj znajomy mial podobne objawy w kompie, tzn. zimny komp sie wieszal
zaraz po uruchomieniu albo przynajmniej wywalal komunikaty o bledach (w
WinXP). Ale jesli troche popracowal i sie "rozgrzal" a potem zostal
wylaczony i wlaczony to wszystko dzialalo juz dobrze. Testy pamieci niby nic
nie wykazaly, ale... wymiana modulu pamieci zdaje sie problem rozwiazala.

p.p.s. u siebie w kompie (z tym samym modelem zasilacza co Twoj) mialem za
to niezla zabawe. Otoz wywalalo mi od czasu do czasu niebieski ekran z
tekstem o powaznym bledzie i ze komputer zostanie wylaczony, aby zapobiec
uszkodzenie sprzetu. Tez mysalem, ze to zasilacz, ale... po przeniesieniu
komputera do innego pokoju i podpiecie do innego gniazda zasilania (tym
razem z 3 bolcami) objawy ustaly.

::f::