laptop i zje.... porty usb...WSZYSTKIE!

Autor: Gabriel <WYTNIJgWYTNIJabriel_fSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 22:18:17 MET

Witam,
az ciezko mi sie powstrzymac od klniecia.
Mam dv1049 HP, od prawie roku z USA.
Zaczalem kablem DKU laczyc sie z netem za pomoca n6230.
Po pewnym czasie padl jeden usb, przelozylem do drugiego, drugi padl
przelozylem do trzeciego i jakos dzialalo, potem sie okazalo , ze te porty
cos
nie stykaja :/ Szlak mnie trafia bo kompa musze miec prawie non stop.
Co zrobic? Rozkrecic go? Ktos mial juz cos takiego?
Teraz dzialam na tym usb co padl jako pierwszy
maxymalnie wygieta w bok wtyczka i ani rusz tego bo przerwie polaczenie :/

O serwisie hp slyszalem tyle zlego, ze watpie czy tam oddam,
ponoc nie uznaja international gwarancji.

Co poradzicie?

Dzieki za wszelkie sugestie