Re: dysk w zatoczce 5.25"

Autor: zxc <dup_at_a.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 20:26:52 MET

> A jesteś pewien, że potrzebujesz ten dysk bardziej chłodzić? Sam fakt,
> że nie znajduje się w bezpośredniej bliskości pozostałych już powinien
> mu pomĂłc.
>
> Ja bym proponował raczej jakąś "chałupniczą" metodę montażu tego dysku.
> Jakiś czas temu na tej grupie był patent na zawieszenie dysku w zatoce
> 5.25 na gumkach "recepturkach"... JeĹĽeli nie przenosisz komputera - po
> prostu połóż go na dnie obudowy, najlepiej na jakiejś podkładce...

wolalbym go raczej nie wieszac na gumkach
czasem trzeba kolo kompa posprzatac i wczesniej go przestawic

a na dole obudowy mam obecnie te 3 dyski poprzykrecane i jeden musze
wsadzic w zatoczke 5.25

co do chlodzenia dysku to wolalbym zeby mial albo stycznosc z buda albo
z innym zelastwem (radiator jakis?) bo z wiatrakow to mam tylko 2 (na
procu i w budzie) i lepiej by bylo gdyby powierzchnia rozpraszania
ciepla byla wieksza, a dysk (ten w zatoczce 5.25) nie robil jako
grzejnik miedzy nagrywarka a cd-rom'em (musi tak byc umieszczony bo
inaczej nie podepne za chiny tasmy sygnalowej)