Re: bluetooth wbudowany a bluetooth pod usb - roznica

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 13:37:58 MET

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:dqs0gv.18c.1@poczta.onet.pl...
> "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
>
> Udało Ci się tą drogą dostać do zawartości pamięci telefonu ?
> Masz dostęp z PCta do dzwonków, tapet itp ?

Tego akurat nie testowałem i teraz też nie sprawdzę, bo aktualnie mam
dostęp jedynie do W2k3 EE, który ma "by design" zablokowaną obsługę
sterowników bluetooth. Ale jeśli masz z tym problem, to przeczytaj wątek
http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=18626&highlight=bluetooth+file+transfer .

A wracając do tematu profili - znalazłem ciekawą dyskusję na ten temat:

M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/