Re: Moj laptop doslownie wrzal

Autor: Marcin Stankiewicz <email_at_w.sigu.invalid>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 13:44:23 MET

Dnia Sat, 21 Jan 2006 13:20:11 +0100, arek na pl.comp.pecet napisał(a):

> A tak wogle to smieszy mnie ta laptopowa moda. Ciekawe tylko co bedzie za 2
> lata jak pojawia sie nowe gry i ci wszyscy fani pseudo laptopow beda musieli
> zmienic karty grafiki.

Laptopów nie kupuje się po to żeby grać w najnowsze produkcje - one w ogóle
średnio nadaja sie do grania.

"Jak żyć, co z sobą robić, aby starość uczynić pozytywnym choć dokuczliwym
czasem? Uczynić z niego godną pointę? Nie dopuścić do degradacji? I czy
jest to w ogóle możliwe? Sądzę - że udaje się tylko wybranym"