Re: laptop

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_wp.pl>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 23:08:24 MET

"Jacek" wrote:
> Do notebooków CA wkładają baterie LG, które podobno są całkiem dobre.

Tez mi się tak wydaje, że są dobre...

> Może faktycznie padnięcie jest wynikiem "wspaniałego" zarządzania energią przez mój WIN
> XP Home

Ewentualnie producent notka zaoszczędził właśnie na układzie "dbającym"
o baterię i użytkownik musi sam o tym pamiętać. Ja pamiętam i jakoś bateria jeszcze
żyje po 2 latach i trzyma czasem nawet 2 godziny.

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L