Re: Ch³odzenie Semprona ?

Autor: eNc <news_at_zanies.org>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 20:57:33 MET

Radek D napisa³(a):

> Jest on na jakiej¶ p³ycie Asrocka,nie znalaz³em tam opcji ustawienia alertu
> po przekroczeniu danej temperatury.
> W³±czy³em 3dMarka 2003, po kilku chwilach siê zawiesi³ wszed³em do BIOSu,
> a tam 60 stopni C - czyli trochê za du¿o jak na pomiar obok j±dra procka.
>
> No i jeszcze co mi siê rzuci³o w oczy to, ¿e ¶wiat³o w pokoju starsznie
> miga³o
> (tzn. zarówki raz swieci³y mocniej raz ja¶niej tak jakby kto¶ co chwilê
> odpala³
> jaki¶ czajnik elektryczny)(s± to bloki) co pozwala mi stwierdziæ, ¿a albo
> [...]

ASRocki maja funkcje 'CPU overheat shutdown' (ASRock U-COP).
Nie musisz ustawiac zadnego alarmu w biosie (zreszta i tak takiej
funkcji nie ma), po prostu komputer jest wylaczany i blokowany do czasu
schlodzenia przed wlaczeniem.
Poza tym przy 60C i tak funkcja ta sie nie zalaczy (przynajmniej mi
nigdy sie to nie zdazylo). Ja bym raczej stawial na slaby zasilacz :)

pozdrawiam.