Ch³odzenie Semprona ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 20:45:36 MET

Witam!
By³em sobie dzisiaj u znajomej bo skar¿y³a siê,
¿e bez powodu jej siê komp resetuje. Z³o¿y³a
go jaka¶ ma³a firma, która strasznie polecia³a sobie w kulki.
(zap³aci³a za GF FX 5200,a dosta³a GF4-MX4000, a jak zobaczy³em monitor
to siê przerazi³em - tak s³abej jako¶ci obrazu to jeszcze nie widzia³em)

Ale do rzeczy patrzê na procka - Sempron 2300 a na nim radiatorek
jakie¶ 50x50mm z 30mm wysoki, a na to 50mm cooler 6000 obr/min.
Czy to nie za ma³o by och³odziæ procka ?

Jest on na jakiej¶ p³ycie Asrocka,nie znalaz³em tam opcji ustawienia alertu
po przekroczeniu danej temperatury.
W³±czy³em 3dMarka 2003, po kilku chwilach siê zawiesi³ wszed³em do BIOSu,
a tam 60 stopni C - czyli trochê za du¿o jak na pomiar obok j±dra procka.

No i jeszcze co mi siê rzuci³o w oczy to, ¿e ¶wiat³o w pokoju starsznie
miga³o
(tzn. zarówki raz swieci³y mocniej raz ja¶niej tak jakby kto¶ co chwilê
odpala³
jaki¶ czajnik elektryczny)(s± to bloki) co pozwala mi stwierdziæ, ¿a albo
instalacja
jest jaka¶ s³aba (a teraz wszyscy grzej± siê grzejnikami) albo kto¶ co¶
kombinowa³ na lewo z pod³±czeniem.