Re: IBM R50 - czy jest tyle wart ?

Autor: Jamnior <Wnzavbe_at_tnmrgn.cy>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 15:58:03 MET

Rafał Bartoszak napisał(a):
> Dnia 2006-01-19 17:39:21, encja *Jamnior* wymodziła przez port 119 co
> następuje:

> Jest ok, tylko taki szczegół, że seria 'R' nie ma tytanowej obudowy.
> Tytan zarezerwowany jest dla serii 'T'

Bede musial dopytac o te obudowe, przyznam ze nie pogniewalbym sie gdyby
taka byla :-)
Ale teraz - jesli okaze sie ze ma tytanowa to moze znaczyc ze to jakis
skladak, czy jest mozliwe aby bebeszki od R50 wsadzic w taki tytan ?
Jeszcze jedno pytanko mi sie nasunelo odnosnie grafy,
[tysz bede musial dopytac]na raziec tyle o niej wiem co napisalem, ale
domyslam sie ze to jakas mobilna z wlasna pamiecia [parametr 32MB chyba
to potwierdza], a nie zintegrowana z plyta ?
Dzieki za zainteresowanie :-)
aha, czy mozna rozpoznac na pierwszy rzut oka, ze jest tytan czy tworzywo ?

--
Pozdrawiam
Jamnior