Sempron 2300+ tanie chłodzenie - co brać?

Autor: mati-006 <longraider_at_gazeta.NOSPAM.pl>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 15:37:07 MET

Witam
Postanowiłem wywalić swój boxowy cooler, bo wkurza głośnością
nieziemsko. Interesuje mnie tylko i wyłącznie ten aspekt (no i trwałość
coolerka oczywiście też), podkręcać nie będę wogólę, a w akwarium nie
chce mi się bawić. Kiedyś kupiłem Spire Falcon Rocka II, który sprawuje
się od paru lat pięknie w kompie na Athlonie Thunderbird 1200, więc
myślę o tym coolerku. Natknąłem się teraz na coś takiego jak Spire
Whisper Rock V i niby jest to cichsze, z tym że co po zdjęciach widzę,
to podstawka jest taka sama tylko wentylator inny (świecące plastiki i
pokaz laserowy w kompie jest dla mnie totalnie nieistotny). Z tym że
wentyl w FRII z tego co wiem był na kulkach, pozatym miał alu obudowę.
Więc narazie jest:
- Spire Falcon Rock II
- Spire Whisper Rock V
Ceny tychże dwóch są dość niskie, nie przekraczają 50zł.

--
pozdrawiam           //
   //////   /////  ////  @    \+ longraider()gazeta.NOSPAM.pl +/