Re: Nagrywarka - głośność/cichość :)

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 14:09:33 MET

Użytkownik Gupik gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl ...

> Z tego co miałęm przyjemność słyszeć to jest dość cicha :)
>
> mam Nec,a 4550A i tez jest bardzo cicha :) , ale nic nie wiem jakie
> zabezpieczenia umie ona złamać :(
> bios tego Nec,a ma wersję 1.6

akurat na zabezpieczeniach zalezy mi najmniej - ma dobrze nagrywac, ładnie
wszystko odczytywac i byc w miare cicha - jak rozumiem 1640 spełnia te
wszystkie wymogi - super! - mam nadzieje ze bede zadowolony!

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
książki, nie stosuj systemu Braille'a."  T. Bernard