Re: Ktory skaner tego nie robi ?!

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 10:43:21 MET

Dnia 1/20/2006 10:20 AM, Użytkownik pop napisał:
> Witam wszystkich!
> Problem nie jest bezposrednio sprzetowy, ale gdzie indziej moge sie o to
> zapytac ?!

Problem zupełnie nie jest sprzętowy.

> Ktos wie... ktory skaner, uzywając do skanowania Photoshopa, (ale to chyba
> nic nie zmienia), ma tak, że po zeskanowaniu nie zamyka okna jak np: Mustek
> 1248UB, ale tez nie resetuje wymiarow zaznaczenia (ramki), ktora to wyznacza
> skanowany obszar, tylko po zeskanowaniu obrazu pozostawia to niezmienione,

To zależy od sterownika a nie od samego skanera.

> co umnozliwia wielokrotne skanowanie bez potrzeby czekania na ponowne
> uruchomienie programu, robienia scan preview i ponownego zaznaczania
> skanowanego obszaru. Zalezy mi na tym, ale nigdzie nie moge znalezc takich
> informacji o skanerach. Ale tez zeby skaner mial przyzwoita jakosc,
> wystarczy taka jak jest w Mustek 1248UB, ale nie gorsza.

W sumie to się nie spotkałem żeby program okna nie zamykał - zeskanuje
to kończy. Zresztą zwykły skaner nie jest przystosowany do skanowania
wielku dokumentów.

Natomiast taką funkcje - tj podobną - będą miały skanery z podajnikiem.
Np w hp2840 (akurat to jest combo ale podajnik do skanera ma) wkładasz
do podajnika kartki, wciskasz skanuj, ustawiasz jaka jakość, jaki format
zapisu, wielkość skanu... i skanujesz. Pojawia się okna sterownika gdzie
masz podgląd i jak się podoba to akceptujesz, jak nie zmieniasz to czy
tamto... Możesz też wogóle olać to okno i on Ci sam zeskanuje wszystkie
strony od razu do plików.
Tyle że to trzeba mieć podajnik...

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \