Tuner TV

Autor: harcerzyk123 <_at_o2[_DOT_>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 10:37:01 MET

Witam grupowiczów.
Po kolejnym padzie mojego telewizora postanowiłem nie bawić się w jego
naprawy tylko zakupić tuner telewizyjny.
Wypatrzyłem dwa modele które mnie interesują:
- AVACS SmartTV MPEG TV Studio -
http://www.skleppc.pl/index.php?m=item&id=6206&page=1&tN=AVACS%20SmartTV%20MPEG%20TV%20Studio
- AverMedia AVerTV GO 007 FM plus -
http://www.skleppc.pl/index.php?m=item&id=3824&page=1&tN=AverMedia%20AVerTV%20GO%20007%20FM%20plus
Ciekawią mnie Wasze opinie o tym sprzęcie i jakieś porady co wybrać.
Niestety stwierdzenie dołóż XX PLN to kupisz YYY nie wchodzi w grę. Moje
fundusze kończą się na sumie około 130-140PLN i to jest najwyższy pułap
jaki mogę wydać.
Z góry dziękuję za wszystkie informacje

--
Wolę dyktaturę, w przypadku wpadki przynajmniej wiadomo kogo powiesić.