Re: Przeróbka ASUSA P4800-MX pod AGP?

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 09:40:01 MET

Użytkownik "Adam M." <co.sie.gapisz@w.moj.adres> napisał w wiadomości
news:dqoinl$kcd$1@nemesis.news.tpi.pl...
>W artykule news:06b0.0000014d.43cf953a@newsgate.onet.pl,

> Myślę, że gdyby Ci się to udało, to mógłbyś śmiało złożyć CV do Asusa :-)
>
> --

NIe jest to akurat takie niemożliwe- Bo chociaż nie znam tej płyty mysle ze
wszstko pod agp jest wyprowadzone, i tylko wystarczy wlutować samo gniazdo,
To normalne ze producent czesto robi jedną serie jakiś urzadzeń celowo
ograniczająć w poźniejszej fazie produkcji jego mozliwości BO nie opłaca sie
produkować urzadzenia w wiekszej ilości wersji bo było by to droższe. Cene
nakreca marketing.
Typowy przykład to procesory.