Re: Przeróbka ASUSA P4800-MX pod AGP?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 10:21:14 MET

Paweł, napisales:
> Chciałem zapytać, czy gdyby w miejsce pod AGP wlutować to
> złącze i wymienić Bios którejś z płyt tej serii, to AGP będzie
> funkcjonować?

Podejrzewam, że by poszło, lecz z problemami. Odmianą tej płyty ze złączem
AGP jest P4P800-VM, który minimalnie różni się rozmieszczeniem elementów
przy złączach pamięci - jest tam dodatkowo przetwornica z dużą cewką (różni
się sama PCB - niewykluczone, że pierwotnie MX miał mieć AGP, lecz w wyniku
jakiejś wady konstrukcyjnej z niego zrezygnowano i wypuszczono VM).

k,