Re: Barracuda - co z gwarancją?

Autor: Janusz Pabłocki <janusz.pablocki_at_wp.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 23:57:03 MET
Message-ID: <c2858$43d01940$540a9e76$2501@news.chello.pl>

>Użytkownik "Marek"
> Niedawno padł mi Seagate Barracuda.7 40 GB. Dysk miał nieco ponad dwa
> lata.
> Nie pamietacie ile w owym czasie producent dawał gwarancji na te dyski? Bo
> gwarancja sklepu wynosi 2 lata a wydawało mi sie że dysk posiadał 3 letnią
> gwarancje producenta.
> Co wogóle w takim wypadku zrobić? Zapewne zwrócić się do importera tych
> dysków... tylko kto nim jest?
> Marek

Witam.
http://support.seagate.com/customer/warranty_validation.jsp

wpisz numer seryjny w/w dysku i wszystkiego się dowiesz....

-- 
Janusz 
Received on Fri Jan 20 00:00:20 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 20 Jan 2006 - 00:51:19 MET