Re: laptop

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 21:50:42 MET

Dnia 2006-01-19 20:11:20, encja *BliSki.* wymodziła przez port 119 co
następuje:

[...]
> Windows prawda. Widziałem i używałem kilka notków tej firmy i jakoś w żadnym z
> nich nie było nie padała ani po roku ani po dwóch latach. Więc nie mów, że tak mają ;)

Oj, mają... mają...
BTW, ZTCW była to pierwsza firma, która wprowdziła 3-miesięczną
gwarancję na baterie. Oczywiście małym druczkiem...;)

> A dla odmiany widziałem IBM z padnietymi po roku "bateriami" i o czym to świadczy?

W każdych padają... Prędzej czy później. W CA - prędzej...
BTW, seria - o ile pamiętam - T20 miała coś skopane z układem kontroli
ładowania baterii, i sam IBM zalecał, by przy pracy z zasilaczem
wyciągać baterie. Gdy się tego nie przestrzagało, padyły po pół roku.

> Dokładnie o niczym.
> Albo o tym, ze właściciel nie umiał poprawnie się z nimi obchodzić.

Niestety, są baterie lepsze i gorsze. CA raczej nie używa tych
lepszych...

Używałem kilku CA, a wiele miałem "pod kontrolą". Baterie padały po
kilku miesiącach. Niektóre na mur, niektóre trzymały godzinę. Ale
zdarzały się i takie, które nawet po 4 latach trzymały ponad godzinę. Po
prostu różnie. Nie ma się co kopać, ale - statystycznie - CA wypadją
raczej kiepsko....

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]