Re: Cennik Action

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 21:10:42 MET

KrzysztofP wrote:

> Tak, ale ja niedawno kupiłem kartę graficzną (Radeon 9600) w wersji BOX, bo
> była tańsza od wersji BOX w innych sklepach, ale zauważalnie droższa od
> wersji "bezpudełkowej".
> Niestety, w przesyłce dostałem samą kartę ze sterownikami (bez dołączonego
> oprogramowania z BOX'u) i mimo moich interwencji i gorących zapewnień nie
> doczekałem się przesyłki z resztą zestawu...

Kupując towar *wysyłkowo*, jako odbiorca prywatny masz prawo zwrócić go
bodajże do 7 dni bez podawania przyczyn. Nie znam dokładnie ustawy (być
może są jakieś ograniczenia dot. śladów uzywania itp)

Dałeś się oszukać, jeżeli w ich OFERCIE wersja BOX zawierała wspomniane
oprogramowanie - nie sądze by był jakikolwiek przepis definiujący co
jest BOX a co OEM, to raczej umowne skróty. Kluczem jest oferta lub
dokładniej 'umowa pomiędzy sprzedawcą a kupującym'

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/