Re: laptopy i -30

Autor: Coach <_at_>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 21:04:45 MET

Dnia Thu, 19 Jan 2006 17:16:47 +0100, KILu napisał(a):

> (za to 5.25 mam kilkadziesiąt, doskonała większość oczywiście w pełni
> sprawna).

Swego czasu, jak w ramach wywałki z jakiegoś zakładu, dostałem karton
takich nośników, nie wiedziałem za bardzo co z tym zrobić, to pokleiłem
je taśmą klejącą i zrobiłem sobie matę na ścianę.
Po paru latach, przy przemeblowaniu zlikwidowałem matę, a dyski (te gdzie
nie lepiłem po nośniku magnetycznym) dałem kumplowi z C64. Działają do
dziś.

A numer z wyciąganiem baterii działa, testowałem dzisiaj, przyparty do
muru. Nawet nie ciąży, a jeśli wierzyć filmom, to i śmiertelną kulę w serce
zatrzyma ;PP

c.