Re: Nagrywarki na SATA - jak dlugo na popularyzacje ?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak[a>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 00:26:13 MET

Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

> Ale pisałeś, że to nie [jest] rekord.

No na pewno nie bo dysk juz mam sporo czasu, na pewno cos juz wymyslili
lepszego.

> U mnie jest stale tyle samo.

To ZLE, powinno byc jak na moim niezaleznie czy to ATA, SATA, SCSI czy inny
dysk.

> Źle napisałem -- prawie 23 MiB/s i jest to ,,prosta poząbkowana''. :)
> Burst natomiast sięga 40. :)

Maaaaało chyba ze dysk ma 3-4 lata, moze pięć.

> Dwa dyski na tej samej taśmie. Raczej wszystko jest OK.
> UDMA4

No ale jakie dyski?

> Tak, ale w ogóle cache burzy miarodajność wyników.
> (choć istotnie nie do tego stopnia i nie w ten sposób)

Nie bardzo bo testy sa przeprowadzane na danych w ilosci >> niz pamiec cache

> To podaj mi taki link.

No poszukaj sobie sam, google chyba działa? Parametr nazywa sie "sustained
data rate" i jest podawany najczęściej w przedziale (poczatek-koniec dysku).

> A ten Maxtor jest SATA?

No jest SATA.

> Próbowałeś zdefragmentować ten dysk? Ja właśnie po defragmentacji
> uzyskałem ,,wyrównanie'' transferu.

?!!?!!! Co ma fragmentacja do HDTach? To zupełnie nie ten poziom dostępu do
danych. Albo Twoje dyski sie gryza, albo masz walniety kabel, albo coś
innego. Wykres ma być taki jak ten co przesłałem, może zmieniać się skala,
nachylenie itp. natomiast tendencja przepustowości ma być wlaśnie taka.

--
pozdrawiam
      Mikolaj