Re: sieć bezprzewodowa a zdrowie niemowlaka???

Autor: kreda <rafalkreduszynski_at_wp.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 22:52:41 MET

 Sądzę, że nie ma się czego bać. Urządzenia emitują w zasadzie mikrofale
> o bardzo znikomej mocy. Oczywiście jakieś inne "szumy" elektromagnetyczne
> też na pewno się z takiego sprzętu wydobywają (podobnie, jak z komputerów,
> telewizorów, itp.) W przypadku żywych organizmów mikrofale wpływają
> "termicznie" - oznacza to w uproszczeniu, że podgrzewają wodę zawartą w
> organizmach żywych i nieżywych (np. w mięsie w mikrofalówce). Ale do tego
> trzeba ogromnych (w porównaniu z siecią radiową) mocy. Nie oznacza to, że
> postawiłbym urządzenie tego typu (czy inne) przy łóżeczku dziecka :)
>
> pozdrawiam,
> nemo

Moje mieszkanie jest małe a urządzenie stałoby w pokoju obok pokoju w którym
będzie dziecko.
Jestem zupełnym laikiem w tym względzie, czy mam rozumieć ,że (skoro są to
fale radiowe) to gdybym w pokoju obok włączył radio to efekt będzie podobny
(kurcze nie chciałbym palnąć jakiejś bzdury)...
Pozdrawiam.