Re: Jaki monitor LCD 8ms, 19", 16,7M kolorów?

Autor: Friend <nospam_at_friend.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 16:00:17 MET

> Problem w tym, że skądinąd wiem, że nie mają go żadni polscy więksi
> dystrybutorzy (np ABC Data). Nie wiem więc, czy Sirius ma go na 100%

Tak bo model mimo ze jest na stronie samsung.pl nie wszedł oficjalnie na
nasz rynek (miał wejsc w grudniu) - moze trzeba jeszcze poczekać...
Sirius zawsze miał ciekawe monitory, chyba jako pierwszy sprowadził
P19-2.

> Jeśli chodzi o ten model, to jest wg mnie dosyć stary (rok). Wolę nie
> kupować. Co do C19-7, to dystrybutor także go nie ma (na polskiej
> stronie
> Fujitsu też nie).

Tylko jeden sklep oferuje C19-7. Co nie zmienia faktu ze jest to matryca
MVA AUO ta sama co Viewsonik VP191B XeroX i w odmianach z troche
większym kontrastem (Belinea 101920C,101915B, Acer Al1922As, Viewsonik
930)

Tak więc monitorów sporo a matryce te same:)

> Ostatecznie wygląda mi na wybór pomiędzy: 940FN i Belinea.
> A że widzę, że na Belinea też się niektórzy krzywią, to mi zostaje
> 940FN,
> którego... nie ma. Cóż... nie jestem zachwycony tego typu konkurencją.

W belinea (i innych lcdkach na tej matrycy) przeszkadza mi przede
wszystim kiepskie podswietlenie...

Friend