Re: myszka optyczna bezprzewodowa - porada w zakupie

Autor: miniman.k3o <miniman.keo_at_gmail.com>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 14:58:31 MET

odziu wrote:

> Nie wątpiłem w to. Chciałem tylko Tobie zaprezentować ile jest tego
> towaru. Każda pliszka swój ogon chwali, więc im więcej ludzi odpowie na
> Twoje pytanie, tym mniej będziesz wiedział na interesujący cię temat. A
> zobacz jeszcze tutaj :
> http://groups.google.com/groups?q=optyczna+myszka+bezprzewodowa&qt_s=Szukaj

nawet nie klikam :-)

---
po prostu nie chce mi sie tracic czasu na klikanie. skoro ktos moze mi
cos polecic. spedzam przed kompem cale dnie. poza tym zapytanie ktore
wpisales jest do niczego. jest nieprecyzyjne i nawet nie probuje
odpowiedziec na zadane przeze mnie pytania. a chyba o precyzje
odpowiedzi kiedy ktos precyzyjnie pyta chodzi.
dot
--
Tomek Grzechowski