Re: myszka optyczna bezprzewodowa - porada w zakupie

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 12:09:03 MET

miniman.k3o, napisales:
> chcialbym by myszka sprawdzala sie w takich zastosowaniach jak:
>
> - obsluga Linux - Xwindows
> - tworzenie grafiki (raster/wektor)
> - gra w mohaa ( od czasu do czasu ;-) )

Jakikolwiek Logitech lub w miare nowy Microsoft. Sam niedawno zaryzykowalem
i kupilem Emteca. W starym laptopie sie sprawdza (czujnik jest nawet
bardziej precyzyjny, niz w pierwszoligowym MX500), ale komunikacja radiowa
to porazka - mam wrazenie, ze odswieza z czestoscia maks. 50 klatek.

Naprawde nie warto bawic sie ze sprzetem za 40-60 zl. Nie przy takich
zastosowaniach.

k,