Re: samsung sp2014n - czy one tak maja?

Autor: zxc <dup_at_a.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 14:40:07 MET

latet wrote:

> Mam podobne odczucia co do Samsunga 160 GB.
> Jest zimny, jesy cichy - ale tylko w sensie szumu stalego
> i zgrzytania glowic.
> Natomiast dosc mocno wibruje (niskotonowe, falujace wibracje),
> co w przypadku akurat mojej obudowy powodowalo rezonans
> nie do wytrzymania.
>
> Tak samo wibruje Samsung 250 SATA oraz 250 PATA, który
> wlasnie nabylem.
>
> Wszystkie te dyski sa do siebie bardzo podobne jesli chodzi
> o cechy, o których tu wspominamy.
>
> latet

jesli chodzi o "wibracje" to tak jakby ich wogole nie bylo - w
porownaniu do trzyletniego zajechanego caviara ;)

moze ja ich poprostu nie odczuwam, bo moja buda to wielki kawal zelastwa
i dobrze to tlumi, ale jak wziolem caviara i samsunga do reki w trakcie
ich pracy to wibracje samsunga byly odczuwalane - ale to nic w
porownaniu do wyzej wymienionego caviara:)

martwi mnie jedynie ten odczyt smarta
moglbys sprawdzic w swoich dyskach jak sie maja te wartosc (raw read
error rate i write error rate)?