Re: samsung sp2014n - czy one tak maja?

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 14:28:18 MET

> poza tym dysk jest zajebisty
> temperatura dysku w budzie z wiatrakiem z tylu to 33 stopnie
> i cichutki jest... z poczatku musialem przylozyc ucho zeby upewnic sie ze
> jest wlaczony

Mam podobne odczucia co do Samsunga 160 GB.
Jest zimny, jesy cichy - ale tylko w sensie szumu stalego
i zgrzytania glowic.
Natomiast dosc mocno wibruje (niskotonowe, falujace wibracje),
co w przypadku akurat mojej obudowy powodowalo rezonans
nie do wytrzymania.

Tak samo wibruje Samsung 250 SATA oraz 250 PATA, który
wlasnie nabylem.

Wszystkie te dyski sa do siebie bardzo podobne jesli chodzi
o cechy, o których tu wspominamy.

latet