kupno monitora (crt,lcd) ?

Autor: razor <razorjack_at_usun.to.gazeta.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 12:35:02 MET

witam,
chcę sobie kupić nowy monitor (stara 19'' sprzed 6-7 lat sie do niczego nie
nadaje:( )

monitor służyć ma do programowania (rozdzielczość powyzej 1024x768,
wystarczy 1280x960 lub 1280x1024)
także do grania i może czasem do oglądania filmów.
czasem zabawa z grafiką, jednakże super kolory mi nie potrzebne.

przeszukałem trochę archiwum,
i chyba w cenie ok 1000-1200 zeta nie ma żadnego ciekawego LCD ?
(też ktoś kiedyś pisał że LCD wcale nie są takie super do dłuższej pracy)

są LCD gateway'a wszędzie reklamowane, ale same opinie jakie czytałem, to
złe, że to chłam i w sumie nie wiadomo jak zadziała, może dobrze, może źle,
a i sprzęt ten jest z roku 2003 itd.

za ok 1200-1250 są najprostrze 19'' LCD, ale czy jakość jest dobra?
za to 17'' LCD są już w okolicach 1000zeta (lg, iiyama, acer, nec)
czy to dobry wybór? czy może jednak za tą kasę wziąć CRT 19'' ?

iiyame na diamondtronie: 19" iiyama Vision Master Pro 455

Samsunga 997MB

19" LG Flatron F900B

ktoś pomoże? doradzi? :)
do wydania nie dużo kasy, te 1000 to ok.
gdyby LCD miałbyć rewelka 19'', nadawał się super do pracy (siedzenia nad
kodem),
to może trochę ponad 1300 skłonny byłbym wydać.

--
razor
:radosny i gotowy: