Re: wypalony pixel w notebooku i co dalej ?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 09:50:36 MET

Radosław Sokół wrote:

> Po tygodniu przyzwyczaisz się i przestaniesz go widzieć.
>
> U mnie na *każdym* używanym panelu LCD po jakimś czasie
> wyskoczył jeden uszkodzony subpiksel (raz po paru tygodniach,
> a gdzie indziej z kolei po roku...). Po jakimś czasie przes-
> taje to w ogóle przeszkadzać.

Tia, założe się, że tych paneli nie kupowałeś za własne pieniądze dla
siebie. Różnego rodzaju instytucje (masówka) są idealnym miejscem zbytu
sprzętu niskiej jakości lub zdefektowanego :)

Swoją drogą pracując kiedyś na zdezelowanych (tych z zielonymi
monitorami) terminalach w PolSl, faktycznie taki defekt przestaje być
zauważalny.

> Nie wiem, dlaczego ludzie robią taki raban z powodu uszko-
> dzonych subpikseli :)

Całe szczęscie tej technologii nie można zastosować do produkcji
procesorów. wyobrażasz sobie 7 dniową gwarancje na wypalenie jednego
tranzystora ? ;)

pozdrawiam

--
Rafał Łukawski