Re: bezglosne chlodzenie

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 09:49:19 MET

PSYLO napisał(a):

> Szczegóły panowie, szczegóły :) Same odczyty temperatury to sobie
> zachowajcie dla siebie ;)
> Jakie chłodzenie, jaka temperatura otoczenia, jakie CPU? :)

No to prosze:
Nie ma ani jednego wiatraka - wyłaczajac ten w zasilaczu ale szukam
jakiegoś patentu jak przerobic ATX na Silent ATX.
Obyowa robiona przemien własnoręcznie - Folia aluminiowa na stelarzu.
Komputer stoi tuż przy wywiewie z "zetki" w kotłowni - wiec temperatura
+ - poniżej zera. Ale nei ładuje tego powietrza do srodka bo inaczej
kmputer by popołynął. dlatego robiłem prowizoryczną chłodnicę i
przykleiłem do wylotu tej zetki. Daje to dwie korzysci. Popierwsze teraz
  woda w kotłwni juz sięnie skrapla na ścianie, tylko w specjalnym
odpływie chłodnicy, a po drugie w układzi ezamknietym komputera uzyskuje
+ - temepraturę około 0*C. CPU ciągle wykorzystane w 50%. 500MHz -
Katmai 512KB Cache. Płyta to jakiś Matsonic historyczny. Noi dysk twardy
- jego temepratura też bardzo niska.