Re: zasilacz do sterego komputera

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 00:22:33 MET

> Jeśli można jeszcze skorzystać z Waszej uprzejmości, bo widzę, że
> skłaniamy się ku wymianie wiatraczka :
> Trudno to zrobić ?

Nie.

>Zrobi to laik elektroniczny taki jak ja ?

Tak :-)

>Trzeba coś lutować, czy wystarczy rozkręcić i skręcić z powrotem ?

Mozna bez lutowania. Dobre skrecic ze soba przewody i zaizolowac.

> Jaka jest szansa, że kupię wiatrak i z jakiegoś ( nieznanego mi w tej
> chwili ) powodu, nie będzie pasował ?

Wiatraki do pcetow sa dosc standardowe.

p.s. Jestem tez totalnym laikiem jesli chodzi o elektronike, ale wierz mi,
ze nawet wpiecie diody zenera w kabel zasilajacy wiatrak w starym zasilaczu
atx okazalo sie smiesznie proste - dzieki temu spowolnilem jego obroty i
zmniejszylem halas (dziala juz jakis czas i nic nie splonelo jeszcze).

::f::