Re: Chlodzenie pasywne procesora

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 16:12:03 MET

Gargamel w wiadomości <news:147m8l2r7kp2s.1klkwhmty0n0z.dlg@40tude.net>
napisał/a:

> Bo coś mi się zdaje, że freezer64 za 69 zł z obniżonymi obrotami do 1500 rpm
> przy pomocy pokrętła zalmana za 15 zł, nie będzie odczuwalnie głośniejszy od
> Twojego zestawu. A może się okazać, że wydajność też jest podobna (no dobra,
> obudowę mam dodatkowo chłodzoną wiatrakiem 1500 rpm, bo ten z zasilacza
> tagan to dość słabo dmucha), z ciekawości aż sprawdzę.

No dobra, muszę odszczekać moje przypuszczenia co do Arctic Cooling Freezer
64 w wersji Pro (czyli aktualnej) - wbrew specyfikacji producenta jest
głośniejszy od poprzedniego modelu (bez "pro"), jest znacznie wydajniejszy,
ale jest _za_głośny_.

ps.: tyle, że zapas chłodniczy jest o tyle większy w porównaniu z poprzednią
wersją (wstępne testy - do 10 stopni mniej (pod obciążeniem) niż poprzednia
wersja), że aż się prosi o wyciszenie zmniejszeniem ilości obrotów do
poziomu cichej pracy, co niniejszym na AMD64 2800 czynię... :/

--
Pozdrawiam,
  Gargamel