Re: Jaką drukarkę atramentową polecacie ?

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 12:11:42 MET

Tadeusz RW napisał(a):
> Jaką drukarkę atramentową polecacie, do około 500 pln.
> Nie będę dużo drukować, czasami zdjęcia kolorowe.
> Zależy mi na bezproblemowej i taniej eksploatacji.
> Moim faworytem był Canon PIXMA IP4000, ale już go nie produkują,
> a następca IP4200 ma tusze z chipem, które podobno uniemożliwiają
> stosowanie zamienników - a może są już zamienniki ?
Jeśli zależy Ci na bezproblemowej i taniej eksploatacji przy drukowaniu
małej ilości rzeczy, to według mnie nie powinieneś się pakować w
drukarkę atramentową. Niestety kolorowe drukarki laserowe są znacznie
droższe, ale w przypadku atrametowych może okazać się, że częściej
będziesz czyścił/wymieniał głowice niż drukował.

--
Pozdrawiam
Maciek