Re: LCD = shit?

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 11:37:16 MET

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket@sys.BezSpamu.pl> napisał w wiadomości
news:w0lf7mcmo6kk.ep2814uu4lwf$.dlg@40tude.net...

> rozmiarem plamki. Na monitorze LCD ostry obraz dostaniemy nawet na
> badziewnej karcie.

tylko wtedy kiedy podlaczymy monitor kablem DVI, przy podlaczeniu D-SUB
zawsze na jakosc obrazu bedzie mial wplyw kabel oraz wykonanie karty
graficznej.

> Ja także jestem sceptykiem, jeśli chodzi o LCD, ale nikt nie odbierze im
> atutów - ostrości obrazu i rozmiarów. Uważam jednak, że naprawdę dobre
> CRT bije na głowę LCD.

wlasnie,
ja mam podlaczone dwa monitory, na LCD (po kablu dvi) pisze/pracuje a na CRT
(stara 15-tka Samsunga) gram i ogladam filmy, poprostu film na LCD wyglada
koszmarnie + ten nieszczesny kat widzenia.
ale jesli chodzi o ostrosc to na LCD obraz jest bezkonkurencyjny, pod
warunkiem ze transmisja sygnalu z karty do monitora jest zrobiona via DVI.
przy D-SUB duzo zalezy od jakosci karty, kabla, i wykonania ukladu monitora.

--
B.G          GG#51489