Re: Jaką drukarkę atramentową polecacie ?

Autor: BOSKI <stanislaw.baski_at_neostrada.pl>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 20:52:49 MET

Napiszę tak:
nie ma jeszcze zamienników do drukarki Canon IP 4200.Ponoć mają być na
wiosnę.Rozmawiałem producentem zamiennków i powiedzał,że w najbvliższym
czasie rozwiążą ten problem.Jednak jeśli chcesz kupić tą drukarkę to odsyłam
do tego linku:
http://druknet.pl/regeneracja/?tid=259
tu masz wszystko jak napełnić pojemniki do powyższej drukarki.
P.S. jestem właścicielem tejże drukarki i naprawdę jestem zadowolony.A jakie
zdjęcia drukuje.Zdjęcia wyglądają jak od fotografa..
Pozdrawiam i zachęcam do kupienia jej ( czym prędzej czy później do każdej
drukarki jest zamiennik)

Użytkownik "Tadeusz RW" <TadekR123@USUN_TEN_KAWALEK.poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:dqagli$6sb$1@news.onet.pl...