Re: Zestaw do Photoshopa

Autor: KaNo <fluor_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 17:17:31 MET

Jarosław Grabek <jarek.grabek@gmail.com> napisał(a):

> No tak.. Ty dla odmiany napisałeś zdaje się dokładnie odwrotną konfigurację
> niż tą, którą podał Wojtek. Zakładając, że ja się nie znam: jak mam poznać,
> co będzie lepsze?

Mam mozliwosc bezposredniego porownania wlasnie Athlona i PIV w pracy z PS
(pamiec, karty graficzne itd. - porownywalne). Wychodzi wyraznie, ze PS CS2
lepiej wspolpracuje z Intelem. Zreszta to zadna niespodzianka, tak bylo od
dawna i chyba jest nadal na co wskazuje wiele testow (to nie ilosc "fps'ów"
jest wazna dla PS). Powtorze jeszcze uwage z mojego wczesniejszego postu -
system operacyjny i plik wymiany PS na dwoch, roznych dyskach (fizycznych,
nie logicznych), a jezeli sa to dyski IDE - to podpietych do rozych kanalow.
Pozdrowienia.