Re: HDD - prośba o Wasze opinie/porady.

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 16:04:40 MET

Wlasnie "wygrzewałem" przez noc w niewentylowanej
kieszeni Samsunga PATA 160 GB. Osiągnął tylko 43 C,
więc uważam go za bardzo chłodny.
W tej samej kieszeni Barracuda 120 GB osiąga 47-48 C.

Niestety - Barracuda generuje tylko niewielkie wirbacje,
natomiast ten Samsung wprawił obudowę w takie buczenie,
że słyszałem je w nocy w drugim pokoju przez ścianę.

Szkoda, bo już chciałem zmieniać dysk rezydujacy w kieszeni.

Nie mam pomysłu jak wyciszyć dysk w kieszeni.
Cienkie plasterki gumy miedzy dyskiem a szufladką
(w miejscu przykręcenia śrub) nic nie zmieniają.

latet