Re: HDD - prośba o Wasze opinie/porady.

Autor: urug21 <urug21_at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 16:20:26 MET

AkcentT napisał(a):
> Witam.
>
> Ponieważ najprawdopodobniej w niedługim czasie będę zmuszony dokonać zakupu
> nowego hdd zwracam się z prośbą o wskazówki dotyczące właściwego wyboru
> modelu.

Mam srednie doswiadczenie co prawda skladam komputry co jakis czas.
Obecnie w swoim mam samsunga 80gb i baracude 200gb. Sprawa wyglada tak,
samsung cichutki i chlodny. Baracuda niestety glosna i goraca, ale co
poradzic. Samsung 3 lata gwaracji, baracuda 5 lat. Osobiscie ostatnio
wszytskim montuje samsungi, znajomi jak nie narzekaja. Pozdrawiam