Re: myszka optyczna bezprzewodowa - porada w zakupie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 12:52:09 MET

Uzytkownik "miniman.k3o" <miniman.keo@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:ec6c3$43c8be2b$3eb34aeb$3885@news.chello.pl...
> Witam,
>
> nie mam rozeznania w temacie, szukam jakiejs niedrogiej a sprawnej
> myszy optycznej bezprzewodowej.
>
> chcialbym by myszka sprawdzala sie w takich zastosowaniach jak:
>
> - obsluga Linux - Xwindows
> - tworzenie grafiki (raster/wektor)
> - gra w mohaa ( od czasu do czasu ;-) )
>
> podanie konkretnych sprawdzonych modeli bedzie jak najbardziej
> mile widziane

Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer 2.0 - najlepsza myszka jaka
mialem. Bateria trzyma kilka miesiecy przy intensywnym codziennym
uzytkowaniu, genialnie rozwiazano czterofunkcyjne kóleczko przesuwu
(dól-góra-lewo-prawo-klik), sa tez dwa boczne przyciski. Przez dwa lata
pracy zero jakichkolwiek problemów. Ponoc jeszcze lepsza jest nowa seria
myszek, ma lepszy nadajnik, który trudniej zaklócic. Ale sprawdzonej
mechaniki i designu nie zmieniono.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadajac zmien px na pl/