Re: Zestaw do Photoshopa

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADA.poczta.onet.pl>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 15:47:27 MET

Użytkownik "Jarosław Grabek" <jarek.grabek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:17gykk8pitft7$.mdb6oktob0iq$.dlg@40tude.net...
> Witajcie,
> Bardzo potrzebuję Waszej pomocy.
> Będę zmieniał komputer. Będzie mi służył tylko do jednego: pracy w
> Photoshopie i programach do obsługi formatu RAW. Pliki są bardzo dużę
> (wyjściowy tiff 16bit ma ok. 100mb; po rozłożeniu sięga czasem 1,5gb w
> pliku wymiany). Raczej w ogóle nie gram, a jeśli już, to w stare
> strategie.
> Potrzebuję:

Do tak dużych plików to coś z bardzo dużą ilością pamieci i szbkim procem.

> - płytę
http://sklep.benchmark.pl/pelny_13654.html
(dobry stosunek cena/wydajność)

http://sklep.benchmark.pl/pelny_16080.html

> - pamięć,
http://sklep.benchmark.pl/pelny_17569.html
(Jeżeli chcesz w miarę komfortowo pracować)

> - grafikę.
http://sklep.benchmark.pl/pelny_20660.html
(Tu musisz przede wszystkim poszukać testów jakosci obrazu)

> Resztę mam z poprzedniego zestawu. Aha, dysk mam SATA II, ale teraz to już
> chyba na każdej płycie montują, prawda?

Tak

> Prawdę mówiąc nawet nie wiem, na którą platformę się zdecydować.
> Czy AMD jest zdecydowanie lepsze od intela w pracach graficznych? Czy może
> jest dokładnie odwrotnie?

Odwrotnie. Do grania AMD, do obróbki grafiki 2D/3D Intel. A już najlepszy do
Photoshopa jest iMac....

> Inna sprawa: sporo czytałem na grupie na temat pamięci. Jak sobie zacząłem
> to wypisywać, to każdy pisze coś innego. Wiem, że to specyfika newsów, ale
> czy może jednak jest jakiś złoty środek?

Wg mnie DDR 533

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Nikomu sie nie podobało to co tu pisało....