Re: Problem

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 22:08:25 MET

Dnia 2006-01-12 21:46:04, encja *Piotr* wymodziła przez port 119 co
następuje:

[...]

Heh, jeśli to nowy komputer, to masz całą paletę możliwości ;)
Najpopularniejsze, to RAM, HDD, zasilacz, płyta główna... Niestety,
trzeba wszystko z osobna testować...

Sam miałem identyczne objawy na jednym, dość wiekowym kompie (Athlon XP
1800+ Palomino + Epox na KT266A + 768 MB RAM) - kilka dni stabilnej
pracy, potem coraz częstsze zwiechy, restarty, scandyski i na końcu
niemożność wstania systemu) Problem okazał się wredny, bo złożony :
walnięty kondensator na MoBo + zabrudzony styk jednego z DIMMów. Po
wymianie kondziora (kurde, pierwszy raz Epox wywalił mi taki numer,
przecież to patent Abitów ;)) i wypucowaniu styków komp wrócił do
starej, skalistej stabilności...

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]