Re: HDD - prośba o Wasze opinie/porady.

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 22:05:09 MET

Dnia 12.1.2006, Gargamel napisał(a):

> Taaa, pewnie. Z barracudami też tak miałem: "bardzo ciche bardzo ciche
> bardzo ciche bardzo ciche [bardzo ciche]". Ide do sklepu i trzy pod rząd to
> młoty pneumatyczne. Zakład, że z samsungami też tak będzie, jakby co? :p
>
> ps.: miałem kiedyś dysk samsunga. brrrr! wytrzymał _aż_ rok.

A ja mam ich 3 (każdy po kilka lat) i działają bez problemów, choć
faktycznie nie ma ich co porównywać z dzisiejszymi. A co do głośności
dysków to mam też 2 Maxtory, które gdy były nowe były bardzo ciche, dziś
już niestety takie nie są. Myślę, że za jakiś czas pewnie będę rozglądał
się za nowym dyskiem i będzie to właśnie Maxtor albo Samsung - pewnie
zadecydują warunki gwarancji, albo rzucę monetą.
Producent mojego sat tunera "uszczęśliwił" mnie Barracudą 7200.9, która od
nowości jak dla mnie jest za głośna.

--