Re: Czarno-bialy obraz z wyjscia S-Video

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 19:40:44 MET

"Tomasz" <msft@interia.pl> wrote in message
news:7gz5449hfsnw$.dlg@k2sKRepCf34aS3.com...

> Z wtyczki S-Video z notebooka wychodzą dwa przewody, poźniej to
> wszystko, razem z fonią, "przechodzi" we wtyczkę EURO, a ta do TV.
>
> Dziwi mnie, że producent tego kabla nie wie o tym, co opisałeś i że
> przewód sprzedawany dokładnie do celu przeze mnie opisanego, nie spełnia
> właśnie tej funkcji...

Alez on spelnia - to Twoj TV ma klopot - problem w tym ze na jego wejsciu
SCART jest prawdodpodobnie zaimplementowane RGB a ze sygnal chromy
wykorzystuje pin koloru R to w TV wspierajacych SVHS sa zazwyczaj 2
SCART'y - jedne ma RGB a drugi SVHS... tak wiec to co musisz to zsumowac
sygnal Chrominancji z sygnalem Y-luminancji by stworzyc tzw zespolony sygnal
wizyjny - CVBS. Do tego zsumowania sluzy wlasnie kondensator kotrego
zadaniem jest oddzielic skaldowa stala C od Y i podac C we wlasciwej
proporcji... to wszystko