Re: Czarno-bialy obraz z wyjscia S-Video

Autor: Tomasz <msft_at_interia.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 19:15:12 MET

On Thu, 12 Jan 2006 18:36:36 +0100, Rafał Bartoszak wrote:

> Z notebooka wychodzi sygnał S-VIDEO, czyli z osobno poprowadzoną
> chrominacją i luminacją. Na wejściu TV masz prawdopodobnie wejście
> VIDEO, czyli telewizor spodziewa się zespolonego sygnału chrominacji i
> luminacji na jednej linii. Tymczasem wchodzi Ci tam tylko luminacja, a
> sygnał chrominacji trafia na nie podłączone wejście w TV. Trzeba
> połączyć sygnał chrominacji i luminacji. W necie znajdziesz schemat,
> IIRC potrzebny był kondensator 47p

Z wtyczki S-Video z notebooka wychodzą dwa przewody, poźniej to
wszystko, razem z fonią, "przechodzi" we wtyczkę EURO, a ta do TV.

Dziwi mnie, że producent tego kabla nie wie o tym, co opisałeś i że
przewód sprzedawany dokładnie do celu przeze mnie opisanego, nie spełnia
właśnie tej funkcji...

--
Tomasz