Re: Hyundai LCD B70A

Autor: eNc <news_at_zanies.org>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 17:33:37 MET

bralu(nospam) napisał(a):

> Widziałem już podobny problem właśnie z LCD Hyundaia. Pomagało
> ustawienie na wyższą częstotliwość.

Odpada, od poczatku pracuje na ustawieniach zalecanych przez producenta,
do niedawna tez wszystko bylo ok a konfiguracji nie zmienialem.

>A podobno pomogło wywalenie
> sterowników hyundaia i danie standardowych z Windows. Dziwne.

Jak wyzej, sterowniki wgralem zaraz po podlaczeniu LCDka - chodzilo bez
problemu jakies 2 tygodnie, dopiero od kilku dni wystepuje dreczacy mnie
problem, wiec sprawa driverow wg. mnie tez nie ma znaczenia.

pozdrawiam.