Re: Hyundai LCD B70A

Autor: eNc <news_at_zanies.org>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 17:30:21 MET

mgs napisał(a):

> Sprawdzenie w innej konfiguracji byłoby ważne. Szczególnie przed udaniem
> się do serwisu.

Wiem, dlatego jak tylko bede mial mozliwosc tak zrobie :)

> Z twojego posta wnioskuję, że jest to widoczne także na czarnym tle
> (tzn. że czarny kolor też migocze), więc nie jest to powód zwiększania
> liczby kolorów modułem FRC.

Dokladnie, tak jak napisalem efekt najmocniej widac na jednolitym tle -
najbardziej na czarnym.

> Sprawdź kabel - u mnie czasem miga ekran (podobnie jak opisujesz), wtedy
> muszę poruszać kablem (co ciekawe migało też na starym kablu, więc chyba
> złącze na karcie graficznej jest w nienajlepszym stanie).

Probowalem, nic to nie daje.

>Jeśli masz
> możliwość spróbuj na innym kablu. Jeśli masz DVI/D-Sub spróbuj zmienić
> na to drugie.
> Co jeszcze... Może coś zakłóca? Albo masz świetlówki w pokoju (które
> mogą w bardzo rzadkich przypadkach wpaść w rezonans - nie wiem czy
> używam dobrego określenia)?

To raczej chyba tez odpada.. przy wylaczonym swietle w pokoju efekt tez
wystepuje.

No nic dzieki, sproboje jeszcze zobaczyc podlaczajac do jakiegos innego
pc - bede mial akurat niedlugo mozliwosc podlaczyc do zestawu z karta
graficzna na PCI-E, jakis GeForce z serii 6600 - zobaczymy czy efekt
bedzie wystepowal.

pozdrawiam.