Re: Hyundai LCD B70A

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 00:07:27 MET

> Posiadam rowniez karte graf. Prolink GeForce FX 5200, czy moze to byc
> spowodowane tym, ze karta po prostu nie daje juz rady? - nie mam narazie
> mozliwosci sprawdzenia monitora na innej konfiguracji stad moj post.

Sprawdzenie w innej konfiguracji byłoby ważne. Szczególnie przed udaniem
się do serwisu.

Z twojego posta wnioskuję, że jest to widoczne także na czarnym tle
(tzn. że czarny kolor też migocze), więc nie jest to powód zwiększania
liczby kolorów modułem FRC.
Sprawdź kabel - u mnie czasem miga ekran (podobnie jak opisujesz), wtedy
muszę poruszać kablem (co ciekawe migało też na starym kablu, więc chyba
złącze na karcie graficznej jest w nienajlepszym stanie). Jeśli masz
możliwość spróbuj na innym kablu. Jeśli masz DVI/D-Sub spróbuj zmienić
na to drugie.
Co jeszcze... Może coś zakłóca? Albo masz świetlówki w pokoju (które
mogą w bardzo rzadkich przypadkach wpaść w rezonans - nie wiem czy
używam dobrego określenia)?