Re: Spread Spectrum

Autor: Margo <margo_at_margo.net.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 15:23:15 MET

Kobold napisał(a):
> www.mmj.pl/~kobold/news/tv.jpg (646 KB)
> Specjalnie dałem stopniowo coraz gorszej jakości sygnał. Wyróżniłem
> pomarańczowymi kreskami miejsca występowania zakłóceń (co drugą linię),
> najlepiej widać to na 2 krotnym powiększeniu. Mimo iż pierwszy zrzut
> jest przyzwoitej jakości, to da sie zauważyć, że paski nadal tam są. Co
> jest ważne - zakłócenia niezależnie od kanału są w tym samym miejscu. Te
> zrzuty, były robione na zwykłej antenie, bez żadnych wzmacniaczy czy
> innych wynalazków - na kablówce jest tak samo.
> Myślę że tą drugą anomalię można wyeliminować właśnie włączając Spread
> [...]

Mama dokładnie to samo. Mój bios ma opcje Spread Spectrum, ale włączenie
jej nic nie zmieniło.
Zakłócenia są nawet przy podawaniu sygnału przez złącze S-Video.

Testowałem 2 karty TV, 3 zasilacze, odłączyłem napędy optyczne, dysk
twardy... Zakłócenia zawszy były, zarówno pod XP, jak i pod Linuxem.
Mi pomysły się już skończyły :(

--
Pozdrawiam, Arek